вверх

Сьогодні: 23-квітня-2024 15:49

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 12 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 12-липня-2020 12:18 
Генератор ідей

Вік: 55
Повідомлення: 3481
Звідки: Киев
Может эта инфа была где-то на форуме, не нашел.
Не секрет, что наш двигатель это вполне законный мотор тойоты 1ZZ-FE, китайского производства. До Китая он производился в Канаде. Все проблемы с масложором описаны на многих сайтах. Самое инетересное то, что в мае 2006 года тойота изменила масляный щуп и рекомендовала в этот двигатель заливать на 0.5 л больше, не 3.7, а 4.2 л. Китайцы это проигнорировали, но хоть поршни модернизированные. Например здесь https://toyota-club.net/files/faq/04-01 ... _1zzfe.htm. Там есть фото. Грубо говоря, по нашему щупу максимум на 9-10 мм выше, минимум стал выше на 7 мм. Читал отзывы, что и мотор лучше работает. Масла больше, лучше его охлаждение и т.д. Масло только синтетика 5W-30,40, 30 предпочтительнее.
По собственному опыту, масложер, хоть и небольшой, начинается, если крутить выше 3000 оборотов за городом.

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-липня-2020 09:17 
Півтисячник
Аватар користувача

Повідомлення: 773
Звідки: Сумы
у меня масла не берет. в процессе не доливаю. и при замене на щупе уровень


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 13-липня-2020 10:32 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
В мене хоч і мотор інший а саме JLB-4g15 масло після 3500 тоже починає вижирати якщо їхати по трасі, тобто обмежую себе на швидкості 120 км в годину й тоді масло не бере, якщо ж їхати й крутити мотор більше 3500 до 4500-5000 тоді підбирає масло десь 200 грам на 1000 км +-можливо трошки більше бо вже й не памятаю скільки по щупу йде масла у мому двигуні. Машинка GC5.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-липня-2020 11:49 
Генератор ідей

Вік: 55
Повідомлення: 3481
Звідки: Киев
horobey
Morpheus
Описанная проблема только двигателей VVTi FC, SL, Эмгранда 1.8 л и его меньшего брата 1.5 л. Двигатели 4A-FE (1.6) и 5A-FE (1.5) с СК, МК с ремнем ГРМ (а не цепью) и чугунным блоком такой проблемы не имеют. С уровнем масла и его количеством там все в порядке. Мой МК 1.6 прошел уже 213т и масла не берет. Заявленный ресурс у них 300, хотя при бережном подходе и использовании синтетики выхаживают и больше, причем при потреблении масла с таким пробегом достаточно "подкинуть кольца" (из опыта владельцев этих моторов). Мало того, моторы у Джили полностью законные. Делает их совместное предприятие группы FAW.

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-липня-2020 12:03 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
В мому випадку двигун якраз йде з цепю грм, і дуже схожий на то що є в описі статті, бо він саме й більше схожий до SL, Emgrand 1.5 але інший трохи. Єдиною конструктивною відмінністю є то що на двигуні ще додали гідрокомпенсатори. По ресусру також дивився що вроді б як заявлений 300 тис км.
А у вас масло починає жерти при 3000-3500 обертах це на Емгранді? Двигун 1.5 чи 1.8?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-липня-2020 12:26 
Генератор ідей

Вік: 55
Повідомлення: 3481
Звідки: Киев
Morpheus
С твоим мотором другая проблема, конструктивная, с недостатком смазки системы VVT, у Деда Мороза на СТО пытаются побороть эту проблему, спроси у них, может побороли. Но, иногда, твой движок и 50т не выхаживает.
Констуктивно, мотор 1.5 и 1.8 на Эмграндах ничем не отличаются. У меня 1.8. Пробег 138т. на 88т меняли прокладку ГБЦ, подробнее в БЖ.

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 13-липня-2020 13:02 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Перший раз чую що мій двигун і 50 тис не виїзджає? Всі GC5 що є на форумі вже давно перевалили за 50 тис км. Єдине що був випадок навіть два так це то що цепь проскакувала, і проскакувала саме на зірочці колінвалу. Є машинки GC5 що вже відкатали більше 100 тис і відгуків що погана змазка ввт муфт не було... Але може й є якісь одиничні екземпляри.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 14-липня-2020 10:20 
Письменник
Аватар користувача

Вік: 35
Повідомлення: 900
Звідки: Черкаси
масло після 3500 тоже починає вижирати якщо їхати по трасі

може це проблема не мотора, а самого масла? В БЖ колишньої описував ситуацію коли купив в Епіцентрі каністру шеловського 10в40 по акції і після того, як пропік 200 км її на швидкості 150-180 км/год рівень масла впав на половину рівня по щупу. Після заміни на нормальне шеловське 10в40 такого більш не повторювалось, аж поки не продав її. Зробив висновок, що просто натрапив на підробку.

_________________
БЖ колишньої СК-шки
БЖ теперішнього Focus-a


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 15-липня-2020 16:42 
Шановний знавець

Вік: 34
Повідомлення: 1821
Звідки: Івано-Франківськ
Можливо й так, бо коли було залите масло лікві молі то розхід здавався меншим, хоча скажу так що всеодно якщо моторчик крутити то воно по трошечки але підбирає, хоча й у дуже малій кількості, якщо ж їхати 3000-3500 обертів то масло не їсть абсолютно. Тому й так визначив що при тих обертах немає споживання, але й підробок по маслу у нас дуже багато. Знову ж таки я лию 5в30, якби лив 10в40 мабуть би проблем взагалі цих не було, але хочу кататись на повній синтетиці, було що лив 5в40 ну субєктивно здається що для мого двигуна 5в30 покраще масло.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 18-серпня-2020 22:56 
Учень

Вік: 53
Повідомлення: 21
Звідки: Харьков
Масло подделок хватает, тоже два раза попадали.
На СК по докам, расход до 1 литра на 1000 км в рамках допустимого от производителя.
Не бывает двигателей которые не расходуют масло (хотя нет, уже есть, электрокары :) )


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 23-серпня-2020 17:43 
Генератор ідей

Вік: 55
Повідомлення: 3481
Звідки: Киев
При замене масла нанес надфилем на щуп новые метки. С тойотовским фильтром (он большего размера) залил 4 л масла. Покатаюсь, долью еще 200 г. Кстати, по родным меткам минимум это чуть больше 2 л масла, по новым минимум - это 3 л.

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 25-серпня-2020 12:36 
Генератор ідей

Вік: 55
Повідомлення: 3481
Звідки: Киев
После того как Тойота изменила объем масла для двигателей 1ZZ(1.8) и 3ZZ (1.6, на Эмграндах это 1.5), тойотоводы, в основном это Авенсисоводы, просто заливали канистру 4 л полностью. Это получилось по середине между старым и новым МАХ.
Повторюсь, что тема про уровень масла специально размещена в ветке форума про Эмгранд ЕС-7 и не актуальна для других моделей Джили и Эмгранд, в остальных двигателях с метками уровня масла все в порядке, не парьтесь.

_________________
БЖ МК LiS'a
БЖ ЕС-7 AnGor'ы


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 12 повідомлень ] 


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія