вверх

Сьогодні: 30-квітня-2024 19:54

РОСІЙСЬКА ІМПЕРІЯ МАЄ БУТИ ЗНИЩЕНА


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]




Створити нову тему Відповісти  [ 666 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Далі
Автор Повідомлення
Повідомлення Додано: 20-листопада-2013 11:53 
Кращий
Аватар користувача

Вік: 46
Повідомлення: 2008
Звідки: КИЇВ
Как это диагностировать, куда именно смотреть?))
Да что там смотреть, откинь сидушки и увидишь петли на которые они защелкиваются.

_________________
БортЗаписки
Слава Україні та смерть ворогам!


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 28-листопада-2013 17:20 
Трохи за кермом

Повідомлення: 100
Звідки: Тернопіль
Народ підкажіть від чого підходять втулки задніх амортизаторів. В магазинах кажуть що таких в продажі немає, а мої розбиті і стукають амортизатори. Що робити?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 28-листопада-2013 18:15 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
В магазинах кажуть що таких в продажі немає, а мої розбиті і стукають амортизатори. Що робити?

Взять верхние втулки амортизаторов Волги (кат.№ 21-2905460) , подрезать по длине, поставить и забыть.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2013 19:45 
Трохи за кермом

Повідомлення: 100
Звідки: Тернопіль
Пробував сьогодні втулки від волги, вони взагалі не підходять... мені потрібні нижні втулки до задніх амортизаторів, ці втулки в середині з залізною трубкою, як сайлентблоки.в продажі таких нема, тільки з амортизаторами. Хто стикався з такою проблемою??? Що робити?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2013 20:29 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 758
Звідки: Запоріжжя


Больше в Украине ничего не нашел.
Заказал, получил, с помощью обычного мыла и переходного цилиндрика поставил и все.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 29-листопада-2013 23:25 
Трохи за кермом

Повідомлення: 100
Звідки: Тернопіль
Дякую!!! Буду пробувати.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2013 10:57 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
мені потрібні нижні втулки до задніх амортизаторів,

Так и надо было писать, тем более, что внизу амортизаторов стоят не втулки, а сайлентблоки. При отсутствии оных или проблем с их заменой, можно с успехом применить нижние конусные втулки амортизаторов ЗАЗ, Москвич с металлической трубкой соответствующего диаметра и длины.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2013 16:18 
Трохи за кермом

Повідомлення: 100
Звідки: Тернопіль
А що робити з втулкою? розсверлювати? вони точно підійдуть?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2013 17:33 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 758
Звідки: Запоріжжя
А що робити з втулкою? розсверлювати? вони точно підійдуть?


Если ты про мой вариант, то это просто замена один к одному - ничего переделывать не надо.
Главное аккуратно сайлентблок вытащить, а новый типа запрессовать.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2013 18:00 
Трохи за кермом

Повідомлення: 100
Звідки: Тернопіль
Наскільки я знаю конусні втулки від москвича йдуть без металевих трубок в середині.Ви радите підібрати трубку, запхати її в втулку і запресувати в амортизатор? Ви пробували таке робити? Підійде?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2013 19:11 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 52
Повідомлення: 758
Звідки: Запоріжжя
Ви пробували таке робити? Підійде?


Я купил по ссылке данной мной выше в Одессе пару новых сайлентблоков и просто запрессовал с помощью длинного болта с шайбами и гайкой в амортизатор.
По авторынку ничего похожего по диаметрам не нашел, поэтому решил огород не городить, а просто купил и заменил сайлентблоки.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 30-листопада-2013 19:19 
Назавжди з нами
Аватар користувача

Вік: 76
Повідомлення: 19483
Звідки: Киев
Наскільки я знаю конусні втулки від москвича йдуть без металевих трубок в середині.

Втулки от Москвича, ЗАЗа или ВАЗа всегда ставятся с металлической втулкой внутри, создавая тем самым сайлентблок. Подобное их применение на нашей машине пригодно в случае отсутствия родных сайлентблоков или невозможности их установить, поскольку без винтового, как предлагает andrik, либо гидравлического пресса их не установишь. Для начала убедись, что именно они у тебя виноваты. Стуки чаще исходят от верхних втулок, чем от нижних сайлентблоков.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль   
 
Повідомлення Додано: 01-грудня-2013 01:11 
Трохи за кермом

Повідомлення: 100
Звідки: Тернопіль
Почув стуки, заліз під машину, потягав амортизатор в сторони і побачив що він сильно рухається на нижньому сайлентблоці, припустив що йому кришка. Хіба я не правий? Думаю стук через нього.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 31-грудня-2013 22:49 
Трохи за кермом

Повідомлення: 100
Звідки: Тернопіль
Всім привіт. Вирішив я свою проблему, знявши амортизатор я побачив що він в мене вже не газо-масляний, а масляний, газу нема.В верхньому кріпленні побачив металеву трубку, яка мала виробітку посередині, і саме верхнє кріплення давало стуки. Я купив нові амортизатори, дивної і невідомої японської фірми (назви не пам"ятаю).Ставивши їх за одно поставив підставки під пружини від ланоса, а в верхнє кріплення вирізав резинову шайбу з втулки амортизатора від ланоса. Після всіх цих процедур стуки пропали, зад піднісся десь на 4 см, і машина стала набагато жорсткішою.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 01-січня-2014 02:05 
Дід
Аватар користувача

Вік: 60
Повідомлення: 13879
Звідки: Киев
за одно поставив підставки під пружини від ланоса,

Сорь за офф, но пока не поздно сними, есть более реальная альтернатива http://forum.geely-club.com.ua/viewtopi ... 152&t=3920
ЗЫ. проставка под пружину не только смещает среднюю рабочую точку хода подвески/амортизатора, но и есть риск по пути потерять пружину. Одна из эпоппей тут http://forum.geely-club.com.ua/viewtopi ... 05#p316805 попробуй осилит пару страничек

_________________
Люди! Берегите друг друга, ведь мы у нас одни!
БЖ CK-1_1,5_Comf Утомленное Солнце FAQ форума Правила форума


Догори
 Профіль  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 01-січня-2014 02:08 
Півтисячник
Аватар користувача

Вік: 40
Повідомлення: 605
Звідки: Киев
С НОВЫМ ГОДОМ!!!!!

_________________
Зображення
DRIVE2.RU - http://www.drive2.ru/cars/geely/mk/mk/geelybin/


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 01-січня-2014 20:48 
Трохи за кермом

Повідомлення: 100
Звідки: Тернопіль
Сорь за офф, но пока не поздно сними, есть более реальная альтернатива viewtopic.php?f=152&t=3920
ЗЫ. проставка под пружину не только смещает среднюю рабочую точку хода подвески/амортизатора, но и есть риск по пути потерять пружину. Одна из эпоппей тут viewtopic.php?p=316805#p316805 попробуй осилит пару страничек


Привіт.Всіх з Новим Роком.
Навіть незнаю що сказати. два моїх друга мають такі ж самі МК як і в мене, і вони ставили підставки під пружини. Після встановлення наїжджено більше 30 тис. км. і кажуть шо класна штука. Думаю поки що не знімати, дуже мені з ними комфортно, хоча дякую за пораду.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 01-січня-2014 21:11 
Відмінний драйвер
Аватар користувача

Вік: 39
Повідомлення: 219
Звідки: Львов
В мене просіли за 2 роки, поки ремонт робив всі буд матеріали і будівельне сміття на ній возив, деколи до 500 кг грузив. Зараз купив пружини КУВ (каябо), але так і не поставив, лежать в гаражі. А в задні пружини вставив пневмобалони, бо знову грузи вожу. На пневмобалонах вже більше року. Задоволений повністю.

Sent from my MediaPad 10 FHD using Tapatalk 2

_________________
Бортовий журнал Geely MK 3746 L'viv
viewtopic.php?f=59&t=7594
http://www.geely-club.com.ua/forum/gara ... le&VID=119

-как думаешь,если у тебя из двигателя свечу выкрутить-у тебя колеса сдуются?
-а если тебе монтировкой по [censored] ударить у тебя шнутки развяжутся?

Зображення


Догори
 Профіль E-mail  Перегляд гаража користувача  
 
Повідомлення Додано: 09-січня-2014 00:08 
Катаюсь без інструктора
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 195
Звідки: НАХЕРсон
если просто тарабанит по мелким неровностям правый задний аморт, это проблема верхнего крепления?дорабатывать резинки?амортизаторы не текут.

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 20-лютого-2014 23:15 
Катаюсь без інструктора
Аватар користувача

Вік: 37
Повідомлення: 195
Звідки: НАХЕРсон
вобщем после доставшего постоянного стука с правого заднего амортизатора, было решено перебрать всю заднюю подвеску. итак: амортизаторы каяба, отбойники поменял на вазовские(2108 ), верхние резинки обрезанные от ланоса, заменены сайлент блоки задней балки(при проезде глубоких ям стук был ). все стояло родное, пробег 64 тыс. также убрал пневмобаллоны из пружин, тяжести возить не планирую. итог: задняя часть стала ощутимо жестче,мягкости поубавилось, но предвкушаю какой эффект будет на трассе) появилось желание и передние стойки поменять на каябу

_________________
Зображення


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 12-березня-2014 18:31 
Ас

Вік: 57
Повідомлення: 492
Звідки: Черкассы
Докладываю по сайлентам задних аммо МК: было бубнение сзади (что порожняком, что с пассажирами). Обнаружен обрыв задних сайлентов по наружной обойме. В продаже как з/часть не фигурирует. Те, что по ссылке по 90 грн. (делают в Одессе, что-ли) имеют не металлизированную наружную обойму (резина) наружным диаметром 37 мм, длина внутр. обоймы 41 мм, её внутр диаметр 16(17) мм. "Очко" аммо имеет длину 25мм, внутр. диаметр (по словам слесаря) 37мм. Из аналогов СССР удалось найти на авторынке:
1. Аналогичный сайлент заднего аммо ВАЗ-2108/9. наружной обоймы нет (резина). Параметры - наружный диаметр 40 мм, имеет резиновые "щёчки" по краям, между ними около 35 мм. Длину внутр. обоймы не мерял, +/- это не особо важно, НО она алюминиевая и внутр. диаметр 12 мм. Рассверливается легко. Из минусов: +3мм по посадке, да ещё и щёчки... . Х.з. как будет держать рассверленная алюм. внутренняя обойма. ЦЕНА 30 грн/штука.
2. Рессорные втулки УАЗ. Надо 4 шт. Грибком, по длине обрезаются по месту, наружный диаметр 40. Внутренний - 20 мм. Плюсы: можно поставить на яме/без не снимая аммо сверху, если удастся сбить зубильцем оставшуюся обойму от старого сайлента из "очка". Использовать внутреннюю старую втулку. Минусы: надолго, скорее всего, не хватит (т.к. придётся делать разрезной). Дополнительно надо использовать шайбы, трубочки, втулочки, др. метизы для ужатия всего шарнира. ЦЕНА 7 грн/штука.
Поскольку приболел и сил/желания заняться этим не было, то принято решение отдаться в руки реставраторам ходовки. Точили из сайлентов "крабов" тех же 2108/9 (у них внутр. диаметр 16+). По итогу - 140 грн/сторона за запчасть+работа+снятие/установка. Если бу принёс снятые, то было бу дешевле (думаю 100-110 грн). Черкасчанам на заметку - на Пастеровской у манежа.


Рейтинг повідомлення: +1 (відгуків: 1)
Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-квітня-2014 17:40 
Трохи за кермом

Вік: 41
Повідомлення: 105
Звідки: Харьков
Ребята подскажите при замене задних амортизаторов на MK Cross на KАYАBА 343431 или Токiсо Е2949 клиренс не должен менятся как в случае с передними?что можете посоветовать ставить kyb или tokico ?,на перед буду ставить KАYАBА 333368 с подставками под опорник с 2108 -20мм,чтоб клиренс сохранить.


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-квітня-2014 17:45 
Автомеханік
Аватар користувача

Повідомлення: 3797
Звідки: Украина
Я на МК ставил каябу сзади, клиренс не должен меняться, сзади ведь не стойка с чашкой!

_________________
Всё что написано выше, является моим мнением, которое я никому не навязываю
Geely СК=>Geely МК=>Peugeot 308sw-Renault Megane Grandtour II


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 27-квітня-2014 17:53 
Трохи за кермом

Вік: 41
Повідомлення: 105
Звідки: Харьков
а что каяба по высоте в вытянутом состоянии ка родной ? или короче?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Повідомлення Додано: 01-травня-2014 15:32 
Трохи за кермом

Вік: 41
Повідомлення: 105
Звідки: Харьков
Товарищи созрел на замену передних стоек на каябу,посоветуйте стоит ли менять и задние амортизаторы при условии что машина новая -пробег 1000 км .Просто передние достали не работают на отбой ,а про задние ни чего сказать не могу .Или после замены передних я почуствую что задние не работают ?


Догори
 Профіль E-mail   
 
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 666 повідомлень ]  Поперед.   На сторінку    1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Далі


Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі

Пошук в темі:


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group Український переклад © 2005-2011 Українська підтримка phpBB Мобільна версія