tuning написав:
хочешь сказать, что машина за 36 тыс не ломалась? в передней подвеске все родное стоит? стойки стаба родные и 2 раза не сыпались? люк не грючил? зеркала с обогревом не менял, клемма на аккуме не треснула, крепление амика багажника не оторвало? сверчков по салону не было? так про какую безпроблемную машину идет речь?
все по пунктах і по полочках:
1. по передній підвісці не потрібно було робити замін, зробив це чисто через свої особисті побажання і була можливість в той момент це зробити, а так то ще й досі воно б їздило усе
2. Втулки стійки стаба якби рідні не замінив (були цілі) то їздили б по сьогодні, попався брак, замінив на Ланосівські по
16 грн 3. Люк, хм, ну було, контакт змазкою вимазався, от і не контачило
4. Дзеркало, так, міняв, ціна
24 грн нове, заміна 2 хв з перекуром
5. Цвіркунці по салону ? десь колись років два назад було, вже і забув про нього, можливо ще там щось було, не більше ніж однокласниках (їдучи в Пасаті Б6, Октавія Тур , змушений визнати, що в мене в салоні аж ніяк не більше цвіркунів, чесне піонерське
)
6. клему на акумі я сам перетиснув, це було тим більше в мороз, от і тріснула, що тут дивного, це могло статись і на іншому автомобілі
7. кріплення аморта багажника вийшло з ладу через прикладену грубу силу на автомийці, після чого металеве яблуко розбило пластикове кріплення, а так то без такого конфузу думаю я б про ті аморти і не знав ще років 4
два нових аморта від ВАЗа обійшлись
100 грн, заміна 3 хвилини
Вкладень в автомобіль за 3 роки експлуатації, повністю на усе, крім бензину, враховуючи заміни маслів і фільтрів в районі
1500-1600 грн (це із замінами по ходовій + робота по ходовій), масла і фільтра міняю сам
P.S. а поломок, по суті таки не було і надіюсь не буде