Anton Oprya написав:
...а на скорости 200 км/час по горной дороге если ешё и скользкой на одна АБС не поможет вовремя сбросить скорость чтобы она была приближена к тем скоростям на которых краш тесты делают
Lёva написав:
Да что и не говори, но решающий фактор в безопасности - это прокладка между рулем и сидением.
Невже Ви не розумієте, що краш тест - це показник пасивної безпеки, а ви обговорююте - активну. Флуд, та і годі. Ще скажіть, що Вам все одно, і що Ви б не хотіди, щоб СК відповідала світовим стандартам пасивної безпеки...
Lёva, хіба мало випадків, коли "прокладка між кермом і сидінням", однієї авто розумна і т.д., але сховатися від ідіота, якии втрачає керування на 200 км/год просто не реально!? 200 - не обов'язково швидкість зіткнення, може аварія і на 40 бути...
До речі, шанувальники оригінального "євронкапа", чому Ви відноситеся до тесту с повагою, а до вимог сертифікацій авт - ні? ...мовляв, пасивна безпека щось зовсім не обов'язкове.
З приводу краш-тестування ВАЗів, коментарів немає? АР ВАЗівські прихвостні? Тільки без зайвих емоцій, панове. Аргументовано.
Boloto написав:
Хмммм... удалили вообще ветку по краш-тесту Geely!
Капец. Не срослось.... Теперь стопудов доверия не будет - при любом раскладе.
Мой вывод: "Авторевю" - мастдаи и бездарности!
Тобі і "до того", і "після того" (аби і "не було того"
) - все одно. Ти не вірив, не віриш і не повірив би.
Дуже цікава ситуація, до речі, хочеться дізнатися що сталося!!!
Тільки Ваші "здогадки" досить стандартні і примітивні... Мій друг "італоманіяк" (фіатовод + захисник честі ВВ Поло своєї пасії), навіть не читаючи наш форум вгадав про що йдеться, стосовно краш-тесту СК.
Разом посміялися, бо на всіх форумах балачки "однакові".
З приводу об'єктивності майже не заморочуються.
P.S. "Мой вывод: "Авторевю" - мастдаи и бездарности!" - на це я пізніше відповім, якщо у гуморі буду.