Їдемо далі: 30т Каптур, 125т Мицик.
Обидва перевзулися, Мицик в минулорічну резину, в Каптура обновка - Мішлен Ікс Айс. Можна було й далі їздити на рідній всесезонці, але по-перше - вилізла гуля на одному колесі, а по-друге - поверхня доволі покоцана, все-таки вона більше для прохолодних умов, влітку вириваються клапті. На Мицику на цей раз побили рекорд - перевзували більше 2,5 годин) на все тому ж СТО Шкоди, Каптур на шиномонтажу разом з прокаткою одного диску вклався в пів-години.
Приєднання файлів:
2.jpg
Приєднання файлів:
3.jpg
Приєднання файлів:
4.jpg
На Мицика прийшов відзивний лист - заїхав на СТО, замінили на новий блок управління двигуном та ремінь генератора, який були винні ще з останнього ТО. По відчуттям стало гірше - іноді давиш тапок в підлогу, а авто не їде о_О. Маю надію що підстроїться під мій пілотаж та перестане тупити.
Каптур пройшов ТО, 2700 грн. за заміну масла та фільтрів. Треба лишати гарантію, бо якісь нескромні цифри у офіціалів.
Кажуть - в нас же супер-пупер масло та фільтри!
А я їм - чого ж тоді зжерло 5 л масла за 10т км та бензину жере 10 л замість обіцяних 6?
- Та ХЗ, кажуть... то ви так їздите.
А я їм - так жінка ж їздить, літає відносно спокійно. Що було б якби я їздив як на Кашкаї? Який не дивлячись ні на що масла не брав і їв не більше тих самих 10 л?!?
На ТО розтин показав що стерті майже повністю передні колодки та диски (може дійсно крейзідрайвер за кермом, і перерозхід бензину через це?))) та порвані пильники на передніх амортизаторах. Ціна питання під 6т грн. Мабуть точно заб'ю на офіціалів, на сторонньому СТО точно дешевше буде. Тим більше, що в них ще й в наявності нічого не має.
Приєднання файлів:
1.jpg
Додано спустя 1 час 20 минут 7 секунд:Ледь не забув: багато що не зовсім подобається в Мицику. Після Ніссана ергономіка чи то незвична, чи то незручна, дуже не вистачає підтримки поясниці, і ще один нюанс - в дощ нічого не видно в дзеркалах заднього виду...