Для сигналізації ввімкненого ручника планую застосувати слідуючу просту схему (у мене в СК2 norma і кінцевиків дверей немає):
Приєднання файлів:
схема сигналізації ввікнутого ручника.doc
Під педаль щеплення встановлюється нормальнорозімкнутий кінцевик (наприклад, такий як на педалі тормоза (жабка)). Схема працює наступним чином. Коли авто стоїть на ручному тормозі , кінцевик ручника замкнений і горить лампа на панелі приладів, а електричне коло зуммера розірвано кіцевиком педалі щеплення. Коли ми починаємо рух, вижимаємо педаль щеплення і вмикаємо першу передачу. В цей момент кінцевик педалі щеплення замикається замикаючи єлектричне коло зуммера, і зумер подає сигнал, що ручні гальма ввімкнені. Далі ми опускаємо важіль ручника, кінцевик ручника розмикає єлектричне коло зуммера, зуммер перестає подавати сигнал, і ми починаємо рух. При подальшому перемиканні передач зуммер буде мовчати , оскільки кінцевик ручника розімкнутий.При такій схемі сигнал зуммера подається тільки перед початком руху.
Додано спустя 4 минуты 57 секунд:Для оповіщення про ввімкнене ближнє або габаритне світло я планую використати також просту схему.Оскільки я зібрав схему GSM сигналізації, яка вмикаеться з салону тумблером, я поставив подвійний тумблер. Тепер, коли я залишаю автомобіль надовго, я вмикаю тумблером сигналізацію, а другою половиною цього тумблера подаю мінус ( масу) на зуммер,який другим своїм виводом підключений до електричного кола габаритів. Якщо при цьому ввімкнені габаритні вогні, то на зуммер буде подано з одного боку +12 В, а з другого маса.Зуммер подасть сигнал.При вимкненні габаритів , + 12В на одному з виводів зуммера щезне. Мені здається, що забути поставити автомобіль на сигналізацію менш ймовірно, ніж забути вимкнути габарити.
Приєднання файлів:
схема сигналізіції ввікнутих габаритів.doc