Всім доброго дня. Для Forzajuve999, - так саме я, віддавши машину 2013 року за машину 2007-го, доплачував. Тепер, коли я потроху починаю розуміти для чого придумали Chery Eastar, а скоріше не Чері , а Сhevrolet Evanda/Epica, я відчуваю, що не варто крутити двигун, і гальмувати перед перешкодами до яких звик на МК. Спершу, коли тільки сів за кермо враження були сильними, - велика різниця, але можливості машини я ще не розумів. Зараз, коли минуло кілька тижнів, я бачу, що природа мого поводження за кермом міняється через властивості машини, наприклад , я перестав підсвідомо тикати Істару нижчі передачі перед обгонами, я відсунув водійське сидіння і відрегулював нижню подушку так, щоб було просто ідеально сидіти, а я тільки думав що в МК зручно; в мене зникла турбота про те, що будь-якому пасажиру (за розмірами) може стати незручно чи то сідати, чи сидіти, чи вилазити і, зрештою, їхати. Всім пасажирам, я Вас запевняю, дуже зручно, звичайно якщо їх не більше 4-х. Така ніби херня, як сприйняття салону водієм, колись мене не турбувала, а зараз мені просто приємно торкатись до того всього, користуватись і бачити, - не знаю, може то тільки в мене. Є й мінуси: там де я колись, з МК або СК, проскочив би по габариту ширини або довжини, зараз то ризиковано, відповідно, я став менше ризикувати, як наслідок – по місту я пересуваюсь повільніше. Та попри то всьо, я згадав свій давно проданий Chery Tiggo, там, як і на Істарі, не чути роботи трансмісії, повірте, я прислухався, максимум що можна почути це клацання куліси, якщо хочете – рух троса, но не шум шестерень. Тим більше після заміни масла в КПП , я іноді просто пробую 3-ю передачу з 20 км/год до 100та – ніяких сторонніх звуків крім мотора. Звук мотора це окрема історія, його просто треба почути на діапазоні від 2-х до 4-х тисяч обертів, то треба чути, я слухав – часто слухав, то музика для мене, до речі, дуже схожий на звук двигунів Шкод (Рапіда і Октавії) – це точно.
|