Давно нічого не писав, але скажу таке, відносно недавно зробив рульову рейку, на пробізі 87 тис км.
Звязано з тим що злетів пильник з рульової а я це вчасно не побачив, і як сказали майстри що попала волога ну й від того рейка потекла, текла рідина гур дуже сильно тобто доливаєш 200 грам і за 5-6 км її немає.
По грошах віддав 4500 грн + розвал. Робили у нас на місцевому сервісі який спеціалізується по рульових. А отже хороша новина шо на реставрації є у них і сальники і всьо решту для нашої рульової рейки.
Пробіг 87 тис км, десь місяць назад рейку зробив майже з того часу не їздив.
Також пару днів назад замінив 1 лямбда зонд, саме той який перекидав ззаду на перед і тепер чеків немає. Сам лямбда зонд брав у китаї, так як у нас один був взяв з махіни й помилки всеодно були.
Взагалом скажу так, машинка радує, динамічна, але вот шо шо а ремонт рульової рейки не очікував, тому завжди слідкуйте за пильниками....
Також планово треба було б поміняти задній сайлент лівий, але так як він дорогий - то ще терпить.
Все решта у машинці впринципі радує, за 6.5 років все нормально крім великих поломок які були а саме рейка 5000 грн, і найдорожче це коробка..., але ту історію думаю що всі читали, тому якщо машинка 14 року, обовязково міняйте підшипники - вони там браковані 100 відсотків. Якщо машинка 15 року, там модифікована трошки коробка, і з нею все ок більше 200 тис їздить і все добре..
Добавлено спустя 23 часа 20 минут 46 секунд:Ось таку електро машинку як бачимо зараз роблять у китаї на базі нашої машини і це класно
https://tsn.ua/auto/news/geely-rozpochala-prodazh-elektrichnogo-krosovera-za-9-200-dolariv-1877533.html