Перша проблема з якою зіштовхнувся - це придбання корита в багажник.
Вполне пристойно легло корыто от Шкоды А5
Від Jetta підішло, неідеально але дуже добреДобавлено спустя 5 часов 24 минуты 13 секунд:встановили камеру
Я так подозреваю провода на камеру они не вели, как и не разбирали магнитолу для подключения, проводка явно есть, меня жаба задавила отдать за камеру 1800 грн, в планах купить за 300грн и самому подключить. Да так же в задних дверях нет динамиков, проводка тоже надеюсь есть. Такое было у меня в СК, в передних дверях и полке были, а в задних дверях только проводка.
Судячи з проводка який йде не в загальному жмуті то напевне таки прокидувалиДодано спустя 10 минут 37 секунд:На одометрі 5000.
На 3500 пройшов ТО-0, а це тупо заміна масла:
2700грн з масліцом шеловскім та фільтром.
АІС такий АІС ... масла не пожаліли, залили більше максимуму.
Також коли двонив попереджав що на 120км/г починає пікати протівно і потрібно це відключити.
По приїзду по запису вияснилось що сьогодні єлектрик не працює
В інетах пишуть що то арабські збірки всі такі і потрібно знайти під рулевим штекер який видьоргнути і буде щастя.
Розібрав, покопався самотужки але нічого такого не побачив що в інетах пишуть за інші авто.
По їздяканью ... автомат то все таки сила!
Але спочатку було важко завикнути за інформативність акселератора: давиш, авто думає якийсь час і потім реагує. Дізнався у колеги що на джеті з асіновською коробкою такий же прикол...
Колись гасав трохи на автоматі на Magentis то наче такої трабли не було.
Додано спустя 18 минут 58 секунд:Трохи за обешумку.
Почав з найпростішого - з багажника.
Причому змісць де непотрібно знімати обшивку, потім потрохи рухавсі далі.
Дійшло і до арок що з салона дістатися можна.
По шуму заміряному програмулькою Sound Meter до початку та після багажника зменшилось всього на 1-3Дб.
"Голі" дообесшумні початкові заміри наступні:
1) показання обабіч Бориспольки, звернув в сторону бортнічоського лісництва
в спокою незаведений- ~25дБ
в спокою заведений - ~45дБ
2) по трасі Бориспольській
80 км/г - ~67дБ
120 км/г ~72дБ
3) по трасі Житомирській
80км/г ~60дБ
120км/г ~70дБ
Приблизно матеріалів на 20кг і до 3000грн.
Там валік, тряпки, калоша ну і сам матеріал:
вібра - український Vizol 4мм (гртіти не потрібно)
штумка - різне там брав у тому числі і дорогий 15мм Ультімейт.
Скажу що хоч і шум від дорги в Дб майже незмінився, але всякі сверчки і бог зна що з заду гремішалки перемістились вперед -)
Тепер починаю шумити двері і шукати де ще проклеїти антискрипом )
Хоча найбільший шум спереду це був у відсіку для окулярів ..штука зручна, що я туди поклав окуляри і забув про них, поки не задовбали сверчки від них же блін )
Попередню джульку МК я вичистив від всіх поскрипувань та доволі норм обесшумив, тепер мушу і цю так зробити )
Додано спустя 12 минут 39 секунд:Трохи фоток з обесшумко: